معاون فنی مهندسی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی در معرفی نمایشگاه پایان حکومت داعش و فاز اول (موزه مقاومت)
معاون فنی مهندسی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جا دارد علاوه بر رسانه ملی (صداوسیما) و رسانه های مکتوب و الکترونیک، از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، برای تبلیغ نمایشگاه پایان حکومت داعش و فاز اول (موزه مقاومت) استفاده شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، علیرضا جعفری معاون فنی مهندسی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سومین جلسه شورای سیاست گذاری فضای مجازی، گفت: در تهیه محتوای ارزشی و معنا دار جا دارد از موشن گرافی، اینفوگرافی، کلیپ، تیزر و تبلیغات گسترده در سطح شهر و مکان های پر جمعیت نیز استفاده شود.
جعفری بر استفاده از تمام ظرفیت رسانه های مختلف به ویژه فضای مجازی در معرفی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نمایشگاه پایان حکومت داعش و فاز اول (موزه مقاومت) تاکید کرد و افزود: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جا دارد علاوه بر رسانه ملی (صداوسیما) و رسانه های مکتوب و الکترونیک، از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، برای تبلیغ و اطلاع رسانی با رویكردی متفاوت در معرفی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و به خصوص نمایشگاه پایان حکومت داعش و فاز اول (موزه مقاومت) استفاده کنیم.
معاون فنی مهندسی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر حضور حداكثری رسانه های داخلی و خارجی برای پوشش مناسب نمایشگاه پایان حکومت داعش و فاز اول (موزه مقاومت) تاکید کرد و خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم علاوه بر خبرنگاران داخلی و خارجی، هر بازدید کننده خودش یک شهروند خبرنگار باشد و بتواند اخبار و اطلاعات موزه مقاومت را برای اطلاع رسانی حداکثری در فضای مجازی تبیلغ کند.
پایان مطلب/
خبرنگار: فاطمه عباس آباد