SabzArticleView

گالری

SabzArticleView

سردار ناظر : بازدید کنندگان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سال 98 نسبت به سال 95 ، پانصد درصد رشد داشته است.
سردار ناظر : بازدید کنندگان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سال 98 نسبت به سال 95 ، پانصد درصد رشد داشته است.
سردار ناظر عضو هیئت مدیره ی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به پنج برابر شدن بازدید موزه از سال نود و پنج ، از کلیات عملکرد موزه ابراز رضایت کرد.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سردار محمد ناظر عضو هیئت مدیره ی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حاشیه پنجمین جلسه هیات امنای موزه گفت : برنامه هایی که در سال نود و هفت و نود و هشت در هیئت امنا تصویب شد برنامه های عمدتا خوبی هستند اما آنچه لازم و باعث ثآثیر مضاعف است ایجاد حس حضور مخاطب در محتوای مربوط به کلیه ی اماکن مرتبط با موزه است، این امر باعث می شود مخاطب حس و حال فضای دفاع مقدس را بیشتر درک کند.
وی با اشاره به اینکه موزه تا به حال از لحاظ محتوایی بسیار قوی عمل کرده است، توجه به اصل محتوا را جدی برشمرد. ناظر در ادامه خاطرنشان کرد : بازدید کنندگان موزه در سال 98 نسبت به سال 95 قریب به پنج برابر شده است.
وی در پاسخ به تشریح برنامه های موزه در سال آتی گفت : با توجه به مناسبت های مختلف در تمام فصول، ویژه برنامه هایی برای مخاطبین در نظر گرفته شده است که می توان از مهم ترین آن ها به برنامه سوم خرداد ماه ، ویژه برنامه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس، برنامه های شب های قدر و همینطور ویژه برنامه هایی به مناسبت ماه رمضان اشاره کرد.
سردار ناظر ضمن خبر دادن از افتتاح فاز اول موزه مقاومت در سال جاری، پیش بینی کرد که این موزه علاوه بر تاثیرگذاری ، موجب افزایش مخاطبین موزه خواهد بود. همچنین ایشان با خاطرنشان کردن ظرفیت اردوهای راهیان نور، از ویژه برنامه هایی برای زوار این مناطق و یادمان والفجر یک خبر داد. 
تمرکز مضاعف موزه بر نسل جدید خصوصا دانش آموزان و دانشجویان در سال جاری از دیگر محورهای اصلی موزه از طرف وی بیان شد.
سردار محمد ناظر در پایان اشاره داشت باید تلاش کرد تا در سنین کودکی برای نسلی که دفاع مقدس را ندیده اند، با این حماسه بزرگ و مقدس آشنا شوند و از فلسفه ی رشادت های جوانان آن نسل به بهترین نحو بهره برداری نمایند.
پایان مطلب/