SabzArticleView

گالری

SabzArticleView

پنجمین جلسه هیات امنای موزه انقلار اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
سردار کارگر : عملکرد موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قابل قبول و قابل دفاع است./ سند راهبردی موزه تا هزار و چهارصد و چهار تنظیم شده است.

در حاشیه این جلسه، رییس بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح، عملکرد موزه در سال جاری را قابل قبول دانست.

 

سردار کارگر بابیان اینکه برخی برنامه های پیش بینی شده بدلیل عدم تحقق بودجه لغو شدند ، افزود : از پیشرفت های موزه در سال های اخیر روند منظم برنامه ها است، چون موزه دارای سند راهبردی و برنامه عملیاتی است. کنترل و هدایتی که در مجموعه در حال وقوع است بر مبنای برنامه عملیاتی ای است که بر مبنای سند راهبردی تنظیم شده است.
وی خاطرنشان کرد کنترل و هدایتی که در مجموعه در حال وقوع است مبتنی بر برنامه عملیاتی است که مرجع آن سند راهبردی موزه است.
سردار کارگر اضافه کرد : سند راهبردی موزه تا هزار و چهارصد و چهار تنظیم شده است. برنامه های عملیاتی سالانه که در موزه تنظیم می شود بر مبنای موضوعات راهبردی ای که در سند راهبردی وجود دارند نوشته می شود.
ایشان گزارش گیری های دقیق و منظم را دلیل عملکرد قابل دفاع موزه عنوان کرد.
کارگر با استناد به ارزیابی های صورت گرفته توسط هیات امنا و هیات مدیره ی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حرکت موزه را رو به جلو و قابل قبول توصیف کرد.
همچنین وی گفت : امیدواریم با مشارکت همه ی دستگاه ها و همتی که خود دوستان موزه دارند و لطف خداوند تبارک و تعالی سال آینده یعنی سال نود و نه طبق پیش بینی مدیر عامل موزه و انتظار هیئت امناء سال شکوفایی بیشتر موزه باشد، چرا که خیلی از طرح ها و پروژه هایی که روی آن کار شده درسال نود و نه قابل بهره برداری خواهد بود.
موزه های انقلاب، نقش زنان در دفاع مقدس، نقش تهران در دفاع مقدس، جبهه مقاومت اسلامی، کودک و نوجوان پنج بخش موزه هستند که در سال نود و نه ، فاز اول آن ها افتتاح خواهد شد.
ایشان در پایان اعلام کرد که جلسه بعدی هیئت امناء در شهریور ماه سال آینده برگزار خواهد شد. پایان مطلب/