SabzArticleView

گالری

SabzArticleView

سردار کارگر : نمایندگان باید خود را خدمتگذار مردم بدانند.
سردار کارگر : نمایندگان باید خود را خدمتگذار مردم بدانند.
اگر نماینده ای رابطه ی خود با خدا و مردم را اصلاح کند میتواند خدمتگذار مردم باشد.
 
سردار کارگر ، ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه پنجمین جلسه هیات امنا موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ مهمترین مسئله در انتخابات پیش رو را حضور مردم دانست. وی با اشاره به بصیرت مردم و آگاهی آن ها نسبت به شرایط، ملاک های یک انتخاب صحیح را اینگونه توصیف کرد : مقام معظم رهبری ملاک های انتخاب آگاهانه را اعلام فرموده اند. باید در تطبیق این ملاک ها دقت نمود. مردم ما همیشه با بصیرت و پرشور در انتخابات شرکت کرده اند. به لطف الهی این بار نیز حاضر خواهند شد. باید نمایندگان مجلس کسانی باشند که  دل برای نظام جمهوری اسلامی و مردم بسوزانند و خود را خدمتگذار مردم بدانند. 
کارگر با خاطرنشان کردن شخصیت والای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی وی را نمونه عینی یک فرد خدمتگذار به اسلام و کشور و مردم معرفی نمود و اضافه کرد : همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، حاج قاسم خودش حاج قاسم شد، یعنی به واسطه ی تلاش و خلوص نیتی که در عرصه عمل در میدان های مختلف نشان داد، بالا رفت. بنابراین نماینده اصلح کسی است که تلاش کند خودش را اصلاح کند و رابطه ی خود با خدا را بشناسد تا بتواند خدمتگذار مردم باشد. در این صورت او هم می شود یک حاج قاسم.
در پایان ایشان ضمن قدردانی از امت انقلابی و بصیر کشور که حماسه ی جدیدی در ۲۲بهمن امسال آفریدند، از همه آحاد  برای شرکت در انتخابات و تصمیم گیری برای آینده کشور دعوت نمود.
پایان مطلب./