SabzArticleView

گالری

SabzArticleView

میز ایثار و شهادت در فرهنگسراهای شهر تهران برپا می شود.
با همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، فرهنگسراهای شهر تهران مروج فرهنگ ایثار و شهادت می شوند.

نشست مشترک معاونت امور فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با ریاست  فرهنگسرای شهید سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، روز شنبه هفدهم خرداد 99 نشست مشترک معاونت امور فرهنگی و هنری این موزه با ریاست  فرهنگسرای شهید سلیمانی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جهت تبیین تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان فرهنگی و هنری شهردای تهران و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

 

دراین نشست که با حضور رییس فرهنگسرای شهید سلیمانی به عنوان نماینده سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و معاون امور فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی به عنوان نماینده این موزه برگزار شد، معدنی پور، معاون امور فرهنگی و هنری موزه ضمن توضیح و تشریح کلیات فعالیت ها و تشریح فضای محیطی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت : ماموریت اصلی این موزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است. در این راستا موزه در سه حوزه ی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اهداف اصلی خود را ریل گذاری نموده است. معاونت فرهنگی موزه انقلاب اسلامی با استفاده از ابزار هنر، فرهنگ ایثار و شهادت را معرفی خواهد کرد. چرا که باید با کمک گرفتن از هنر و کارهای هنری این فرهنگ زیبا را معرفی کرد.

معدنی پور ادامه داد : شورای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت از سال نود و سه در شهر تهران ایجاد شد. دبیری آن بر عهده موزه و ریاست آن بر عهده شهردار تهران است و دارای یک برنامه عملیاتی مصوب شورای اسلامی شهر تهران می باشد.

وی ادامه داد : در راستای برنامه های تبیین شده، مصوب گردید تا سازمان ها و اعضای این شورا، فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را در دل مجموعه‌های خود ترویج دهند. از آنجایی که سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران یکی از اعضای این شوراست، حجت الاسلام امرودی رییس این سازمان، برپایی میز فرهنگ ایثار و شهادت را در زیر مجموعه‌های سازمان تحت رییسیتش به عهده گرفتند که این ماموریت یکی از اصلی ترین برنامه های مراکز تحت پوشش سازمان فرهنگی و هنری شهرداری می‌باشد و محور کار هم به فرهنگسرای شهید سلیمانی سپرده شد. از این رو نشست مشترکی جهت اجرایی نمودن این طرح با رییس محترم فرهنگسرای شهید سلیمانی برگزار شد.

پایان مطلب./