SabzArticleView

گالری

SabzArticleView

همکاری هنری سازمان بسیج هنرمندان سپاه تهران و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
همکاری هنری سازمان بسیج هنرمندان سپاه تهران و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
جلسه تعامل و هم افزایی بین سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ وبه میزبانی معاونت فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار گردید.
 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این جلسه که باحضور ریاست سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار گردید، برنامه های فرهنگی و هنری سازمان و موزه در طول سال ۱۳۹۹ مورد بحث واقع شد و هرکدام از مسئولین به معرفی مجموعه های تحت پوشش و فعالیتها و ماموریت های خود پرداختند.
صمدی نیا ریاست سازمان بسیج هنرمندان ضمن اشاره به برنامه ها ی سنوات گذشته ی سازمان و استعدادهای موجود از جمله بسیجیان هنرمند، کانونهای تخصصی، حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج در سپاه تهران بزرگ، توضیحاتی در مورد برنامه های پیش رو ارائه نمود. وی در ادامه به شرح جشنواره ها و اختتامیه برنامه های سازمان و کارهای مشترک و مشارکتی سازمان بسیج هنرمندان پرداخت. صمدی نیا آمادگی سازمان بسیج هنرمندان را در جهت هم افزائی بین دستگاهی و برگزاری پانزده عنوان برنامه  اعلام نمود. این برنامه ها با تنوع و موضوعاتی چون : جلسات ماهیانه با حضور هنرمندان بسیجی در زمینه های شعر، فیلم، نشریات، تولید محتوا، سرود و نواهای انقلابی، نقد و بررسی آثار هنری، نمایشگاه سالگرد چهل سالگی دفاع مقدس و هفته حجاب و عفاف، نشریه الکترونیکی، برپائی استیج های هنری و برنامه های مناسبتی، ملی و مذهبی توسط صمدی نیا توضیح داده شد. یکی از توافقات مهم در این نشست همکاری در انتقال تجربیات و مفاهیم زمینه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان بود.
در پایان نشست ضمن جمع بندی و اعلام آمادگی طرفین مقرر گردید ضمن عقد تفاهم نامه برنامه ریزی های لازم و کارگروههای تخصصی موضوعی در هرمورد برگزارگردد تا شاهد رشد و شکوفایی و هر چه باشکوه تر برنامه های مشترک در آینده نزدیک باشیم.

پایان مطلب./