SabzArticleView

گالری

SabzArticleView

سلسله جلسات آموزشی مهارت های زندگی با موضوع"مدیریت استرس" ویژه بانوان شاغل در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.
دومین جلسه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع"مدیریت استرس" ویژه بانوان شاغل در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
دومین جلسه کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع " مدیریت استرس" ویژه بانوان شاغل با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور دکتر سودابه عبدی، عضو انجمن روانشناسان ایران، در سالن قصر شیرین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برگزاری این کارگاه به منظور گسترش آموزش مهارت های مدیریت استرس و زمانبندی و برنامه ریزی صحیح به بانوان شاغل و گسترش روحیه نشاط، امیدواری و برنامه های پیشگیرانه از رفتارهای پرخطر در جهت ارتقا سلامت بانوان شاغل می باشد.
در این جلسه عبدی به عوامل چگونگی بروز استرس در افراد مختلف پرداخت و مباحث جلسات گذشته همچون عوامل درونی و بیرونی ایجاد استرس، شش ضلعی تعادل زندگی و چگونگی زمانبندی و برنامه ریزی زندگی را مرور نمود.
شیوه تشخیص ضعف فرد در زمینه های کار و تحصیل، جسمانی، تفریح، روابط اجتماعی، صمیمیت و معنویت از مطالبی بود که در این کارگاه ارائه شد.
همچنین عبدی در توضیح  نحوه ی مشخص کردن یک هدف در زندگی، خصوصیات یک هدف را اینگونه تشریح کرد : هدف باید جامع و کامل، قابل دسترس و واقع گرایانه ، روشن و واضح، قابل اندازه گیری باشد تا بتوان برای دست یابی به آن زمانبندی صحیح  ارائه داد.
در پایان کارگاه طبق روال معمول، مخاطبان پاسخ سوال های خود را از استاد حاضر در جلسه دریافت نمودند.
پایان مطلب./