SabzArticleView

گالری

SabzArticleView

زوج های جوان مهمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می شوند.
زوج های جوان مهمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می شوند.

در نشست مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با ریاست فرهنگسرای خانواده، زمینه همکاری مشترک و برنامه ریزی جهت بهره بری زوج های جوان از خدمات این موزه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جلسه تعامل و هم افزایی بین معاونت فرهنگی و هنری موزه و فرهنگسرا خانواده در این موزه برگزار شد.

 این نشست به منظور بررسی ظرفیت های مشترک همکاری برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ویژه خانواده و زوج های جوان با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و تحکیم بنیان خانواده برگزار گردید.

نرگس معدنی پور معاون فرهنگی و هنری موزه ضمن اشاره به اهمیت موضوع خانواده برای موزه و ابراز علاقه برای همکاری در این موضوع، زمینه های همکاری و هماهنگی دو مجموعه را برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مشترک تشریح نمود.

در ادامه این نشست، دوستی، رئیس فرهنگسرای خانواده، ضمن تقدیر از اعلام آمادگی معاونت فرهنگی و هنری موزه برای همکاری مشترک، پیشنهاد نمود برنامه ی ویژه زوج های جوان همراه با فرزند جهت حضور در کارگاه های آموزشی خانواده در کنار بازدید از تالارهای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برنامه ریزی و اجرایی شود.