SabzArticleView

گالری

SabzArticleView

رویداد تهران هزار و چهارصد و مروری بر قرن گذشته
رویداد تهران هزار و چهارصد و مروری بر قرن گذشته

غلامحسین محمدی مشاور محترم شهردار تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، غلامحسین محمدی مشاور محترم شهردار تهران و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و موزه مقاومت اظهار داشت: جای جای تالارهای این موزه یادآور ارزش ها و اتفاقاتی است که شهدای گرانقدر رقم زده اند و مرکز ارتباطات وظیفه دارد با توجه به فعالیت هایی که در داخل و خارج کشور انجام می دهد به توسعه و ترویج این ارزش ها کمک کند.

 

وی ضمن اشاره به ترویج اندیشه ها و استفاده از ابزار مهم در امور بین الملل گفت: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از لحاظ محتوایی، بصائری و معماری نسبت به موزه های دیگر متمایز است و همین وجه تمایز می تواند در مراودات بین المللی عرضه شود و از این فرصت استفاده جدی تری شود.

 

وی با بیان اینکه مردم با تاریخی که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نهفته است بیشتر باید آشنا شوند گفت: در کشورهای دیگر از ابعاد کوچک تر این اتفاقات استفاده بزرگ تری می کنند بنابراین باید فعالیت های داخلی را در انتقال این ارزش ها افزایش دهیم و تمهیداتی در این خصوص انجام شود.

 

وی تصریح کرد: امسال به دلیل سال پایانی قرن نگاه ویژه تری به تهران خواهیم داشت و رویداد تهران هزار و چهارصد که به ابعاد صدسال گذشته ایران و تهران و همچنین اتفاقاتی که در آستانه قرن بعد برای مردم رقم خواهد خورد می پردازد که این امر مهم می تواند با تفاهم و همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گسترش ویژه ای رقم زده شود.