SabzArticleView

گالری

SabzArticleView

راه اندازی و اجرای حلقه دوچرخه سواری، پیاده روی و ایستگاهای ورزشی در محوطه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
راه اندازی و اجرای حلقه دوچرخه سواری، پیاده روی و ایستگاهای ورزشی در محوطه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

نشست مشترک نماینگان سازمان ورزش شهرداری تهران با معاونت فرهنگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به میزبانی این موزه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، معدنی پور، معاون فرهنگی این موزه در نشست مشترک با بیابانی معاون ورزش بانوان و حیدرسلیمانی معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام آمادگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در همکاری با سازمان ورزش شهردای تهران را عنوان کرد.

در این نشست معدنی پور ضمن اشاره به امکانات موجود در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تقدیر از اعلام آمادگی سازمان ورزش شهرداری تهران جهت همکاری و مشارکت حداکثری در برنامه های پیش رو از برنامه ریزی و اجرای برنامه هایی مشترک با این سازمان خبر داد.

معدنی پور راه اندازی و اجرای حلقه دوچرخه سواری، پیاده روی و ایستگاهای ورزشی در محوطه موزه را از مهمترین عناوین مطرح شده در این نشست عنوان کرد.

همچنین برگزاری مسابقات استعدادیابی و جهت یابی آقایان و بانوان با همکاری انجمن آمادگی جسمانی، برگزاری مسابقات رقابتی خانواده محورمانند تیراندازی و دو میدانی، طرح دوشنبه های ورزشی در موزه، راه اندازی باشگاه مجازی آنلاین تحت عنوان ورزش در موزه جهت بهره برداری شهروندان و مخاطبین از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

معاون فرهنگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در آینده ای نزدیک زمینه ی بازدید همکاران، پرسنل، مربیان و شهروندان فعال در عرصه ورزش با رعایت پروتکل های ابلاغی ستاد ملی کرونا و فاصله گذاری اجتماعی از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فراهم خواهد شد.

در پایان جلسه مقررشد همکاری‌های دو مجموعه در قالب انعقاد تفاهم نامه بین سازمان ورزش شهرداری تهران و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اجرایی گردد.

پایان مطلب/.