SabzArticleView

گالری

SabzArticleView

انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک موزه  انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با مرکز حفظ آثار ونشر ارزش های مدافعین حرم
انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک موزه  انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با مرکز حفظ آثار ونشر ارزش های مدافعین حرم
نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های مدافعین حرم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نشست  انعقاد تفاهم نامه همکاری این موزه و  مرکز مطالعات شهید بهشتی با حضور مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و رئیس مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های مدافعین حرم برگزار شد.

 

در این نشست مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در خصوص همکاری های چند جانبه و توسعه آن به منظور برقراری ارتباط سازمان یافته و نحوه تعامل دو مجموعه پرداختند.

 

در ادامه این نشست به منظور تبیین و ترویج ارزش های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در چارچوب و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دریافت اسناد و آثار با بهره گیری از امکانات بالقوه و بالفعل طرفین از طریق این تفاهم نامه مصوب گردید.

 

علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در خصوص انعقاد تفاهم نامه فی مابین با مرکز مطالعات شهید بهشتی گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه نهادینه نمودن فرهنگ و ارزش های هویتی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، ایجاد بسترهای تقویت و توسعه همکاری فی مابین با در نظر گرفتن ظرفیت ها و امکانات طرفین، ترسیم آرمان های جبهه های مقاومت، روشنگری در خصوص جنایات و استکبار دشمنان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به منظور افزایش سطح بصریت در میان بازدیدکنندگان واحاد مردم و مسئولین بیان کرد.

 

پایان مطلب./