SabzArticleView

گالری

SabzArticleView

معرفی قهرمانان عرصه جهاد و شهادت به جامعه / فرهنگ ایثار و‌ مقاومت باید باز تولید شود
معرفی قهرمانان عرصه جهاد و شهادت به جامعه / فرهنگ ایثار و‌ مقاومت باید باز تولید شود
پنجاهمین جلسه شورای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، در سالن قصر شیرین مرکز همایش های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، این جلسه با حضور ۲۹ نفر از اعضا شورا و به ریاست دکتر علی اصغر جعفری، مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دبیر شورای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار،جهاد و شهادت تشکیل شد.

در شروع نشست، حجت الاسلام و المسلمین امرودی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن تاکید بر ضرورت حفظ فرهنگ ایثار و‌ مقاومت، در خصوص طرح میز ایثار و مقاومت گفت : فرهنگ ایثار و‌ مقاومت باید باز تولید شود و در تولید آن از ایثارگری های دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس الگو‌ بگیریم. در همین راستا در طرح میز ایثار و مقاومت خدمات فرهنگی و هنری در قالب های متنوع اجرایی با رویکرد ترویج ایثار و مقاومت به طور مستمر و‌متمرکز با محوریت اجرایی فرهنگسرای سردار شهید سپهبد قاسم‌سلیمانی در سطح ۲۲ گانه و فرهنگسراهای خاص به شهروندان ارائه خواهد شد.

در ادامه این جلسه اهداف راهبردی، اهداف عملیاتی، شرح برنامه، پوشش های فضای مجازی، و‌ زمانبندی مراحل اجرایی این برنامه توضیح و‌ تشریح شد و ضمن بررسی، نظرات اصلاحی در خصوص شیوه نامه اجرایی میز ایثار و شهادت توسط اعضا اعلام شد و در نهایت اکثریت اعضا به این طرح رای موافق دادند.

از دیگر مصوبات جلسه پنجاهم شورای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و مقاومت، تقدیر و تشکر ازسازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران به دلیل تشکیل شوراهای اندیشه ورزحوزه ایثار و شهادت و اداره کل امور ایثارگران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تهیه و انتشار سالنامه شقایق نگاری و ویژه نامه شقایق و دهلاویه بود.

در ادامه جلسه مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن اشاره به افتتاح با شکوه موزه و سراسرنمای مقاومت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان عالی رتبه مقامات جمهوری اسلامی ایران از تمامی اعضا جهت بازدید از این موزه دعوت به عمل آورد.

پایان مطلب./