SabzArticleView

گالری

SabzArticleView

همکاری مشترک فرهنگسرای فردوس با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری
همکاری مشترک فرهنگسرای فردوس با موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری

در نشست معاونت فرهنگی و هنری  موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  و ریاست فرهنگسرای فردوس زمینه های همکاری مشترک در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت مورد بررسی قرار گرفت..

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، جلسه تعامل و هم افزایی بین معاونت فرهنگی و هنری  این موزه و فرهنگسرای فردوس برگزار شد .

در آغاز این نشست که با هدف بررسی ظرفیت های مشترک همکاری جهت اجرای  برنامه های  فرهنگی و هنری برگزار گردید نرگس معدنی پور معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن اشاره به ظرفیت های فرهنگی و هنری موزه و توجه به دیدگاه و اولویت های مشترک و فراوان دو مجموعه ابراز امیدواری کرد که همکاری و تعاملات موثری در برنامه ریزی ها و اجرای برنامه های مشترک فرهنگی و هنری صورت گیرد .

دربخش دیگری از این نشست شهرام کرمی مدیر فرهنگی، هنری منطقه پنج و رئیس فرهنگسرا فردوس ضمن تقدیر از اعلام آمادگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای همکاری مشترک، راهبردهای اصلی موزه را حمایت و فرهنگ سازی برای نوجوانان و جوانان در مباحث انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت عنوان کرد .

وی در ادامه پیشنهاد برگزاری مسابقه و فراخوان با عنوان نمایشنامه نویسی  و نمایشنامه خوانی با محوریت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت با مشارکت طرفین را مطرح کرد.

در انتهای این جلسه مقرر گردید اولین برنامه مشترک با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تحت عنوان اردوهای تربیتی ویژه نوجوانان "یک روزه و نیم روزه" با اجرای برنامه های فرهنگی و بازدید از موزه برنامه ریزی و عملیاتی شود .