SabzArticleView

گالری

SabzArticleView

جعفری: نمایشگاه ملی چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به خانه های مردم خواهیم برد.
پنجاه و یکمین جلسه شورای ترویج و تحکیم ایثار، جهاد و شهادت در سالن قصر شیرین مرکز همایش های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، این جلسه با حضور اکثریت اعضا شورا و به ریاست دکتر علی اصغر جعفری، مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تشکیل شد.

در آغاز نشست، مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ضمن اشاره به متفاوت بودن مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس با سال های گذشته، گفت: جهت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس پانصد و پنج ستاد، در کل کشور شکل گرفته است و از سوم خرداد ماه برنامه های سالگرد دفاع مقدس اجرایی شده است و تا پایان اسفندماه در قالب چهل و سه هفته ادامه خواهد داشت و طوری برنامه ریزی شده است که همه ی دستگاه ها متناسب با موضوع هر هفته با توجه به پروتکل های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا تعداد زیادی برنامه را اجرایی خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید بروز و ظهور چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با تفاوت بیشتری احساس کنند گفت: نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل سالگی دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور وزارتخانه ها، سازمان ها، و دستگاه های مختلف برگزار خواهد شد. در همین راستا با توجه به شیوع ویروس کرونا و فاصله گذاری های اجتماعی این نمایشگاه را با همکاری صدا و سیما و ظرفیت های مجازی به خانه های مردم خواهیم برد.

در ادامه این جلسه با موافقت اکثریت اعضا شورا مصوب گردید تا همه ی سازمان های عضو و سایر مجموعه های استان تهران اهتمام ویژه تری نسبت به چهلمبن سالگرد دفاع مقدس، بخصوص حضور فعال در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس به کار گیرند، تا با مشارکت جمعی و توجه لازم اقدامات ویژه ای انجام شود.

انتخاب سازمان بسیج شهرداری تهران و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  به عنوان دستگاه اجرایی و محوری راهیان نور و تبیین آیینامه در این خصوص، استفاده از ظرفیت های حداکثری رسانه ها،ظرفیت های هنری، روایتگری و ... در راستای زنده نگه داشتن دفاع مقدس توسط اعضا و شیوه نامه بازدید موزه های سطح شهر تهران ویژه ایثارگران توسط سازمان امور ایثارگران شهر تهران بود.

پایان مطلب./