SabzArticleView

گالری

SabzArticleView

مدیرعامل موزه دفاع مقدس خبرداد:
اجرای بیش از بیست و شش هزار برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اجرای بیست و شش هزار و پانصد و یک برنامه، ویژه گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، دومین نشست روسای ستادهای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس کشور، دکتر علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دبیر ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، یکشنبه دوم شهریور، برگزار شد.

دکتر جعفری در این نشست با ارایه گزارشی از فعالیت های ستاد مرکزی، اظهارداشت: امسال به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، هزار و شصت و یک برنامه توسط نیروهای مسلح ، هفتصد و یک برنامه به همت وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای کشوری (ستادی) ، بیست و یک هزار و هشتصد و سیزده برنامه توسط سازمان صدا و سیما ، 2918 برنامه به همت ستادهای استانی و در مجموع بیست و شش هزار و پانصد و یک برنامه، اجرا خواهد شد. 

وی یادآور شد: این برنامه ها از سوم خرداد آغاز شده اند و تا پایان سال 1399 در طول چهل و سه هفته، ادامه خواهند داشت. عمده برنامه های مهم، گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مناسبت های سوم خرداد، هفته دفاع مقدس، روز جهانی مقاومت، دهه فجر، مناسبت های مرتبط با هریک از دستگاه های کشوری و لشگری و مناسبت های خاص هر استان است.

دبیر ستاد مرکزی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تاکید کرد: تمام این برنامه ها در راستای نامگذاری سال 1399 از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تقویت و تبیین شعار محوری «ما قوی هستیم» است.

دکتر جعفری با بیان اینکه مردم باید امسال بروز و ظهور چهلمین سالگرد دفاع مقدس را با تفاوت بیشتری احساس کنند، گفت: نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل سالگی دفاع مقدس یکی از مهمترین برنامه ها به این مناسبت است که  در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور وزارتخانه ها، سازمان ها، دستگاه ها و در مراکز استان ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا خواهد شد. البته با توجه به تداوم شرایط شیوع همه گیری ویروس کرونا و فاصله گذاری های اجتماعی، قصد داریم این نمایشگاه را با استفاده از توان سازمان صدا و سیما، رسانه ها و  ظرفیت های مجازی، به خانه های مردم ببریم.

 مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پایان پیشنهاد کرد: بهتر است هریک از نهادهای لشگری و کشوری نقش نهاد خود را در دوران هشت سال دفاع مقدس، تبدیل به کتاب کنند.

در پایان این نشست از سامانه گزارشگیری فعالیت های سازمان ها در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، رونمایی شد.

پایان مطلب./