SabzArticleView

گالری

SabzArticleView

بازدید رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا از موزه و سراسرنمای مقاومت سردارسلیمانی
بازدید رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا از موزه و سراسرنمای مقاومت سردارسلیمانی

سردارسرتیپ محمد شیرازی، رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا، امروز چهارم شهریوراز موزه و سراسرنمای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بازدید کرد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار سرتیپ محمد شیرازی در این بازدید در خصوص افتتاح بخش موزه و سراسرنمای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: در این بخش کارهای جدید و قابل تقدیری انجام شده است.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا افزود: مبنای کار نظام اسلامی بر پایه مقاومت است؛ بخشی از اقدامات در عرصه محور مقاومت قابل ارائه است که باید جمع‌آوری شده و در معرض دید علاقمندان قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت معرفی شهدا، اظهار داشت: یکی از فعالیت‌هایی که باید با اهتمام بیشتری انجام شود، استفاده از ظرفیت‌ها برای معرفی شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مرزبانی و شهدای امنیت است؛ امروز بسیاری از خیابان‌ها و کوچه‌های ما به نام شهدا مزیّن است در حالی که نسل جوان اطلاعات کمی از شهیدان دارند که باید به این مسأله بیشتر توجه شود.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در خصوص برگزاری برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس نیز گفت: در این رابطه تدابیر خوبی تمهید شده است و امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت و مشارکت عمومی، برنامه‌ها را در سراسر کشور برگزار کنیم.

پایان مطلب./