SabzArticleView

گالری

SabzArticleView

ارائه خدمات غیرحضوری در کتابخانه تخصصی موزه دفاع مقدس

کتابخانه تخصصی شهید سوداگر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به منظورحفظ سلامت و تسهیل امر پژوهش و مطالعه اعضای خود، خدمات کتابخانه را به صورت غیرحضوری، ارائه می دهد.

به گزارش روابط عمومی و اموربینالملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در حال حاضر باتوجه به شرایط بیماری کرونا، افراد می‌توانند دراین کتابخانه بدون مراجعه حضوری و از طریق تماس تلفنی مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

علاوه براین امکان ارائه خدمات غیرحضوری امانت کتاب نیز در کتابخانه تخصصی شهید سوداگر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، فراهم شده است و کتاب های مورد نظر مخاطبان در تهران از طریق پیک و در شهرستان به صورت پستی ارسال می شود.

اعضا می توانند با توجه به این که جستجوی کتاب و اسناد و دیگر منابع از طریق سایت کتابخانه به نشانی http://lib.iranhdm.com  امکان پذیر است، کتاب و منابع مورد نیاز خود را مشخص و از طریق تماس تلفنی، هماهنگی لازم برای به امانت گرفتن و ارسال کتاب انجام دهند.

همچنین در روند ارسال و دریافت کتاب های امانت داده شده، دستورالعمل های بهداشتی در نظر گرفته شده است و در قالب بروشور آموزشی از افراد درخواست شده، کتاب ها را بعد از 24 ساعت نگه داری، مورد استفاده قرار دهند.

تعداد و مدت زمان امانت کتاب‎ها هم به منظورحفظ سلامت، تسهیل امر پژوهش و مطالعه اعضا و جابجایی کمترمنابع، افزایش یافته است. پیش از این حداکثر 3 عنوان و به مدت 14 روز امانت داده می شد اما در حال حاضر10عنوان به مدت یک ماه امانت داده می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کتابخانه تخصصی شهید سوداگر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می تواند با شماره 88657020 تماس بگیرند.

پایان مطلب./