SabzArticleView

گالری

SabzArticleView

موزه در تکاپوی برپایی نمایشگاه ملی دست آوردهای دفاع مقدس و مقاومت

موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌‎ مقدس در حوزههای مختلف فرهنگی، اجرایی، پشتیبانی و رسانهای در تکاپو و تلاش برای آمادهسازی و برپایی نمایشگاه ملی دست‌آوردهای دفاع مقدس و مقاومت، است.

به گزارش روابط عمومی موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌‎ مقدس، فضاسازی، جانمایی و غرفهآرایی نمایشگاه ملی دست‌آوردهای ساله دفاع مقدس و مقاومت هم اکنون در محوطه باز موزه در حال انجام است و تلاش بر این است که تا پایان شهریور همه غرفهها، برای ارایه دست‎آوردها و فعالیتهای نهادها و سازمان های شرکت کننده در نمایشگاه آماده شود.

آماده میزبانی برنامههای فرهنگی و هنری سازمانها و نهادها هستیم

معاونت فرهنگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز علاوه‌ بر برنامههای ویژه و اختصاصی خود به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، در زمینه نمایشگاه ملی دست آوردهای دفاع مقدس و مقاومت نیز، مسولیت هماهنگی برنامه های فرهنگی، هنری و علمی سازمان و نهادهای شرکت کننده در نمایشگاه را برعهده دارد.

نرگس معدنی‌پور، معاون فرهنگی موزه در این رابطه تصریح کرد: پیرو جلسات متعدد جاری با دستگاه‌ها، برنامه‌ریزی و تدوین جدول زمانبندی برنامه های فرهنگی، هنری و علمی نمایشگاه در حال انجام است و ما با تمام توان و ظرفیتهای خود از جمله مرکز همایشها، گالریها، سالنهای جلسات و مسجد خرمشهر، آماده میزبانی برنامهها و نشستهای سازمانها و نهادها، هستیم.

وی افزود: راهاندازی گذر فرهنگو‌هنر با هنرنمایی هنرمندان خوشنویسی و نقاشی، برپایی نمایشگاه های هنرهای تجسمی و نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس و مقاومت، اجرای تئاتر میدانی، روایت‌گری و رونمایی از آثار نیز بخشی از فعالیتهای فرهنگی هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نمایشگاه ملی دستآوردهای دفاع مقدس و مقاومت است.

نمایشگاه را به خانه‌های مردم می بریم

مدیریت روابط عمومی و اموربین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز با به کارگیری تمام توان خود در تکاپو و تلاش برای فراهم کردن زمینههای اطلاعرسانی و انعکاس هرچه بهتر نمایشگاه ملی دستآوردهای چهل ساله دفاع مقدس و مقاومت، است.

قاسم یکله مدیر روابط عمومی و اموربین الملل موزه، اظهارداشت: باتوجه به این که امسال به دلیل همه گیری بیماری کرونا امکان حضور مخاطبان عام را در نمایشگاه نداریم، سعی داریم با بهرهگیری از تمام ظرفیتهای رسانه ملی، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و... نمایشگاه را به خانه‌های مردم ببریم که در این زمینه رایزنی‌ها و گفتگوها با مدیران صدا و سیما و رسانههای مکتوب، دیداری و شنیداری انجام گرفته است.

نمایشگاه ملی دست‌آوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار40» به میزبانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با حضور سازمانها و نهادهای لشگری و کشوری از 2 تا 9 مهر برگزار می شود.